מחקר מילות מפתח מהווה את הבסיס לכל פעילות קידום בגוגל – בין אם ממומנת ובין אם אורגנית. באמצעות מחקר זה, תוכלו למצוא את הביטויים בעלי נפח החיפושים הגבוה ביותר במנוע החיפוש של גוגל בתחום שלכם, וכך תוכלו להתאים את התכנים באתר שלכם למה שהגולשים מחפשים בפועל ולקבל תנועה איכותית לאתר. במידה ולא תבצעו מחקר מילים כמו שצריך, גם אם תכתבו תוכן מעולה, כנראה שהוא לא יעזור לכם להתקדם לתוצאות הראשונות בגוגל.
בעזרת ביצוע נכון של מחקר מילות מפתח, נוכל להבין מהם הביטויים בהם כדאי לנו להתמקד בתהליך הקידום (או הפרסום) כדי לקבל את התנועה האיכותית ביותר לאתר. המחקר מהווה בסיס לתכנון כתיבת התכנים לאתר ולמעשה לכל פעילות הקידום. ישנם מספר כלים מרכזיים לביצוע מחקר מילות מפתח, כאשר המרכזי בהם הוא הכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל, אך ישנם גם כלים נוספים לביצועו כמו Ahrefs, SemRush, Keyword Tool IO ועוד.